KESKUSTELUT > RISTIKOT > TURUN SANOMAT
11165. Turun Sanomat
Eki19.2.2023 klo 21:51
Turun Sanomien ristikko on vuoden alusta ollut Sanaris Oy:n tuotantoa, toteuttajana luonnollisesti paikallinen mestaripiirtäjä Markku Mäkelä. Lehdestä pyydettiin, että painotetaan helpomman puolen ristikoita.2. Juho20.2.2023 klo 13:35
Olen täytellyt jo useamman vuoden ajan näitä TS:n ristikoita, voittajiksi arvotaan osallistujista vain 2 / viikko, eikä olejuuri arpaonni suosinut, pari kertaa on tainnut 20 € tulla tilille. Lehtikin on kieltäytynyt antamasta enemmän palkintoja,
vaikka vastauksia tulee lukemattomia joka viikko,
3. Ritu9.3.2025 klo 20:38
Eilen poikkesin Turussa. Ennen sinne lähtöä tapasin erään työpaikkani asiakkaan, joka saatuaan tietää, että olin lähdössä Turkuun, tiesi kertoa, mikä Turussa on parasta: kuulemma tienviitta, jossa lukee Tampere.No niin tai näin, kyllä oli hienoa kuultavaa Turun konserttisalissa esitetty Kirka-musikaali Hetki lyö.
Mutta kyllä minä tulin tuolla samaisella reissulla vähän kateelliseksi turkulaisille ristikoista. Turun Sanomien extra (8.3) sisälsi Pallosen Teemun ja Mäkelän Markun tosi mukavan Turku-aiheisen ristikon. Sen idea oli kiva ja ristikko mukava ratkoa, vaikkei kyseisen kaupungin asukki olekaan.
Mielestäni parasta mitä kynällä voi tehdä, on ratkoa ristikoita. Tuota mukavan leppoisaa ristikkoa ratkoessa vakuutuin asiasta entistä enemmän. Tosin Mäkelä ja Pallonen pysyköön iloksemme lestissään antaen mieluusti kynän sauhuta piirtämisen ja laatimisen puolella.
4. iso S10.3.2025 klo 11:41
SIllä ei yleensä elä mitä mieluiten tekee. Ehkä myös Pallonen ja Mäkelä ratkovat ilokseen, mutta laativat ja kuvittavat hankkiakseen levitettä näkkileivälle. Ehkä nauttivat siitäkin (siis työstään), eivät ainakaan vaikuta leipääntyneiltä.
KOMMENTOI