KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > JEMMA-NIMINEN PIILOPAIKKA

8242. Jemma-niminen piilopaikka

Wexi12.12.2014 klo 14:44
Kuusi kertaa vuodessa aukaisen Excelin.
Tällä kertaa tämmöinen sepitys.
Missä viipyy hepitys! :-)
[http://goo.gl/Vpkl17]
2. Matias-Myyrä12.12.2014 klo 16:43
Hep!
3. Matias-Myyrä12.12.2014 klo 16:48
Wexi, sinähän voisit tehdä vaikka gmailiin jonkun esim. jemmavastaus@gmail.com -osoitteen, johon voisi lähettää vastaukset.
4. ake12.12.2014 klo 18:36
Hep! Sepitys oli tällä(kin) kertaa ihan oiva esitys!
5. Wexi12.12.2014 klo 22:38
Tuskin on tarvetta perustaa "vastausosoitetta" näin kertaluontoiseen projektiin (mä en ole pelaillut gmailien kanssa).
Ne "puoli tusinaa" aktiivisempaa läsnäolijaa jotka yleensä ilmoittavat ratkaisseensa tehtävän, ovat sen varmasti myös tehneet. Antaa muhia pari päivää, Matias halutessaan voi nopeimpana heppaajana julkaista ratkaisun...
Yritin tehdä miten kuten sääntöjen mukaan helpohkoa. Itse kyllä kehtaan laittaa helppojakin, mun mielestä ylikimuranttisten itsetarkoituksellinen laittaminen on vähän...

Ps. Miksi lähdin tekemään myös yhden tällaisen? Excel oli tosiaan krypton jäljiltä auki, ja mua viihdytti yksi (yhdys)sana, josta sain mieleiseni vihjeen. Sen ympärille hahmottui, mitä hahmottui.
6. Matias-Myyrä13.12.2014 klo 17:41
Vaakut:
1. SOKKISIVU (anag: K+vuosiksi, V+Suosikki)
8. ALENNUSTILA (anag: lannistu Lea)
9. JÄLKIPOLTTO (arpi=jälki, kipu=poltto)
10. ASTIAKAAPPI (anag: paiskia, pata)
11. IRONIATULVA (anag: irti. Luovana)
12. KIETAISUT (anag: katui itse + ki-ETA-isut)

Pystit:
2. OLEILUTUOLI (anag: toi luulo, eli)
3. KUNNIAASIAT (kunniaa siat)
4. SOSIOPAATTI (pieni pätkä! Vene = S osio paatti)
5. VIISTOPOLKU (anag: Lopuksi voit)
6. KALJAASIT (tuoppostasi tunnin = kaljaasi t)
7. PALOTILAT (anag: Ali? Poltat)
7. Wexi14.12.2014 klo 01:28
Tulin just biliskisoista. Matias-Myyrä onkin jo antanut vastauksen oikeine perusteluineen.
8. Matias-Myyrä14.12.2014 klo 10:31
Sori Wexi, minulta jäi jostakin syystä huomaamatta tuo "Antaa muhia pari päivää".
Noteerasin vain tämän "Matias halutessaan voi nopeimpana heppaajana julkaista ratkaisun".

Olisin tietenkin antanut muhia ennen vastauksen paljastamista, jos tuo muhimistoive olisi osunut jompaankumpaan jäljellä olevaan aivosoluuni.
9. Wexi15.12.2014 klo 00:40
Eipä hätiä mitiä... Kaksi kenties kuitenkin ansiokkainta ratkojaa on jaksanut haaskata aikaa moiseen...
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *