KESKUSTELUT > RISTIKOT > SK 29.09. PITKÄLÄ

2975. SK 29.09. Pitkälä

Juha N1.10.2006 klo 17:15
Tiedoksi: Tuoreessa Suomen Kuvalehdessä (39/2006) on Tonilta makoisa kolmitähtinen.

Top5: OMAN TYÖN OHELLA! TÄMÄKÖ VANHUUDEN VAIVA? SUURISUISIN? VIERESSÄ OLEVAN ALAPÄÄSSÄ. Ajatuskupla "MITEN MINÄ NYT TÄMÄN MUOTOILISIN?"

Hiukka outo oli sen itkevän lapsen yhteys ratkaisusanaan.
2. lp2.10.2006 klo 11:06
Olipa tosiaan makea tahtävä. Kiitos Toni, kuinkahan kauan meni laatimiseen? Iloitsin kovasti, kun sain sen ratkaistuksi, sen sijaan Tonin PuPe 5:ssä oleva ristikko on vielä pahasti auki.
3. Eki2.10.2006 klo 11:08
Toni meni juuri nukkumaan. Ennen sitä lähetti huomisen historistikon.
4. tonimikael2.10.2006 klo 22:06
lp!
Alku oli hankalaa. Siis aloitin vasemmasta alakulmasta. Arvannet minkä sanan laitoin siihen ekaksi. Muuten ei hirveen paljoa normaalia minun laadintaa hitaampaa ollut tuo. Oiskohan mennyt nelisen tuntia. Vihjeisiin varmaan toinen mokoma. Ja nää on nyt vaan ihan heittoja, kun ei muista kauheesti...

Juu ethän anna periksi sen punaisen ristikonkaan kanssa! Kyllä sillekin lienee ihan järkevä ratkaisu olemassa. ;)
5. Matti18.11.2006 klo 17:20
SK 46.

Tonille hymistelyt, hym hym. Aivan mainio teema, runsas sanasto ja kikat paljolti Tonimaista venkoilua. Kun vaikeuskin oli kuin minulle räätälöity (kaksi palloa), niin ratkontanautinto oli taattu.

Löytyihän toki muutama outo nelikirjaiminen, esim. "Saari pitkän m----n päässä" ja "myrsky, koolla vointekoastia". mutta menevät rikkoina rokassa-

Eki lupaili Pri sanaa ristikoista -palstalla, että piilosanaan olisi
lisätty visaisuutta. Vaan kun ei ollut. Aiemminkin on käynyt samoin.

Laitapa Eki kerrankin sellainen pläjäys, että mietittävää riittää torstaihin saakka. Onhan ristikkopuolellakin joskus todella huippuvisaisia.
6. Eki18.11.2006 klo 17:25
Se ei tuo piilosanan vaikeuttaminen ole helppoa. Sitten eri laatijoiden teelmät ovat eri ratkojille eri tavoin aukeavia. Kyllä SK:hon välillä tulvii kiitoksia vähän vaikeammista. Siitä olen päätellyt, että vaikeutusaste on aika sopiva. Mutta yritetään miellyttää Mattiakin.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *