KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS VIIKONLOPPU 14.-15.3.2026

12478. IS Viikonloppu 14.-15.3.2026

Ylläpito14.3.2026 klo 01:07
Tänä viikonloppuna Pallonen/Lavonius kovis 2½ ja Parkkisen piilis.
2. Joutilas14.3.2026 klo 13:25
Olipas tämä ristikko hyvin käsitelty teflonilla. Ei mitään tartuntapintaa meinannut löytyä millään, eikä mistään. Sisääntulokin oli erään piirroksen pariovista huolimatta erittäin hankalaa. Kyllä tämä oli minulle täysi kolmonen.
Keltaiset olivat loistavat.
Olo oli autuaan onnellinen ratkonnan päätteeksi, etenkin kun pitkään luulin, ettei tämä minulta ratkea. Kiitokset!
ps. sekin vielä hankaloitti ratkontaani, kun vihjeen "uviir" ratkaisun kirjaimet olin epähuomiossa pannut väärinperin ja vei paljon aikaa hokata se. :)
3. happonen14.3.2026 klo 15:14
En vielä ratkonut tätä mutta Joutilaan mainitsema UVIIR on kyllä melkoisen ilmeinen tartuntapinta (jos ratkaisussa on viisi kirjainta)
4. eol14.3.2026 klo 19:54
Kovis oli laadukas, mutta minulle(kin) se osoittautui paljon tavanomaista kaksipuolikas-tasoa vaativammaksi. Pari aukiota oli kiperiä ja yksi niistä jopa erittäin kimurantti. Mitään aivan täysin uppo-outoja sanoja ei kuitenkaan tullut vastaan, eikä mikään vihjekään tuntunut nousevan esiin kohtuuttoman väljänä. Ristikko juuri ja juuri täyttyi ilman apuja netistä tai muualtakaan.
5. Kuju14.3.2026 klo 20:22
Minulla on vielä hiukan kesken. Komppaan joutilaan kanssa, että alkuunnpääsy paria T-kirjainta lukuunottamatta oli hankalaa.

Sitten kun pääsi kunnolla alkuun kaakossa, niin se neljännes täyttyi nopeasti. Mutta muutoin on aikamoista äheltämistä.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *