KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > PALKINTOJEN ARVONNAT
6931. Palkintojen arvonnat
Kisse19.6.2012 klo 18:03
Hei !Kiinnostaisi tietää, miten arvonnoissa menetellään. Jos nyt lykästäisi niin, että oma ratkaisu onnistuisi heti alkumetetreillä voittamaan jonkun tehtävän, niin pannaanko lehti sen jälkeen syrjään, eikä muihin ratkaisuihin enää voi osallistua ?
2. Eki20.6.2012 klo 17:42
Yleisenä käytäntönä on, että arvotut lehdet palautetaan arvontakasaan.
3. Pena21.10.2025 klo 07:48
Nykyään pankki tarkistaa ja ilmoittaa nimen ja tilinumeron yhteyden. Voiko nimimerkillä/salanimellä (enää) osallistua arvontoihin? Tietysti voi osallistua, mutta tuleeko voittoraha ilmoitetulle tilille vaikkei nimi täsmää? Kaikki kun eivät halua oikeaa nimeään julkisuuteen.
4. Ritu21.10.2025 klo 17:56
Tilinumeron mukaanhan rahat edelleen menevät siirrettävälle tilille. Kun siirron yhteydessä pankki ilmoittaa, ettei nimi täsmää, niin siirronhan voi edelleen tehdä, mutta tässä tapauksessa vastuu pankilta siirtyykin maksajalle itselleen, että saaja on oikea.Jotain kumman häikkää näissä siirroissa nyt kuitenkin on. Siirsin omalta henkilökohtaiselta tililtäni rahaa toiseen pankkiin omalle tililleni. Siirron yhteydessä minulle tuli tuo ilmoitus, ettei nimi täsmää. Olin hoomoilasena että miten niin ei täsmää, kun joka kuukausi olen tuon siirron tehnyt tähänkin asti. Siirsin silti rahat ja tililleni toiseen pankkiin ne siirtyivät heti.
Tarkistin verkkopankista molempien pankkien profiilista omistajuuden. Sieltä se selvisikin. Toisessa pankissa on merkitty etunimet ensin ja toisessa on sukunimi ensin, vaikka muutoin koko nimi onkin oikein. Tarkkaa on.
.
KOMMENTOI