KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > SETÄ ÄLÄ LYÖ

8048. Setä älä lyö

pyllyyn sattuu30.6.2014 klo 19:10
Olen erittäin tuhma poikakoti-äpärä, housuun pissaava hylätty huoranpenikka.

Leikitäänkö roolileikkiä jossa mennään 60 luvun suljettuun poikakotiin jossa minä saan ankaralta hurmahenkiseltä körtti-johtajasetältä monihaaraista koivuvitsaa paljaalle posliinille pissaiselle äpäräpyllyni niin että vitsanlatvoja lentelee ja pylly menee rikki.

Sitten setä pakkoimettää sykkivää mulkkua valtion laitos-alushousujen sepaluksesta, jos en kiltisti ime niin setä hakkaa vitsat rikki pyllylleni samalla jumalan sanaa hokien hihat käärittynä: 'On se saatana että ei kusiäpärä ala uskoa, jumalan nimissä otetaan synti ja saasta pois...'

Sitten pakkopatukkaa peppuun ja lopuksi todella luja nussimimen niin että pallit lätisee ja pylly litisee ja huoranpenikka vikisee.

Siitä tulee autuas olo kun setä auttaa pahan pois.

Kaikki selvinpäin, jalat maassa. Minulla runsaasti kokemusta tästä asiasta. Turvallista kahden terveen aikuisen leikkiä joka ei kuulu kenellekään. Olen siis jo 57w mutta osaan poikakotipojan roolin kunhan vain sinä olet minusta vanhempi, sen ajan elänyt kun vitsaa vielä käytettiin eikä pennut homotelleet opettajia eikä haistatelleet vittua kadulla kaikille.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *