KESKUSTELUT > KETJUJEN KOOSTEET > YÖN HÖLMÖILY

9843. Yön hölmöily

Ylläpito14.10.2018 klo 10:07
Tutkintapyyntö jätetty yön häiriköinnistä ja mm. nimimerkkivarkauksista.
2. Ylläpito14.10.2018 klo 10:43
Yön viestien lähettäjä ei ole kukaan vakiokirjoittajista. Nyt viestit poistetaan. Häirikkö käytti nimimerkkejä Eki, Juhos, Jukkis, Tapio ja Tarja.

Tapio lähetti loppuillasta lukuisia viestejä, joissa mainostetaan "anatomiaa SK 40/18" ja ne poistettiin. Jos hän luulee tuollaisella kissa-hiiri-leikillä pääsevänsä joskus tänne takaisin, ei ole edellytyksiä.
3. Rampe14.10.2018 klo 10:53
Tapion anatomia oli sinänsä varsin hyvä. (Ja miä olen oikeasti Rampe).
4. Rampe14.10.2018 klo 10:54
Piti olla minä, ei miä.
5. Ylläpito14.10.2018 klo 11:02
Kysehän ei ole mistään muusta kuin että ko. henkilön kanssa ei pysty kommunikoimaan pitkän päälle niin, että pystymme siinä ohessa hoitamaan nämä työtkin. Vedetyt johtopäätöksetkin ovat usein tosi outoja.

Sivustolla referoidaan myös niin paljon näiden sivujen juttuja, tulkitaan nimimerkkien kirjoittelua ja paljastellaan myös henkilökohtaisia kirjeenvaihtoja. En pidä tyylistä ja sivut ovat myös tosi sekavat. Sinänsä olisi mukavaa, jos tuon energian saisi purettua positiiviseksi.

Tiedoksi häiriköinnistä. Luultavasti yön häirikkö on käyttänyt jotain anonymisointipalvelua, josta saa aina tarvittaessa IP:n vaikka mistä. Ei ole siis mitään varmuutta hänestä, palvelu on saatu ulkomailta.
6. Tapio14.10.2018 klo 14:35
Kun nyt moderaattori kirjoitti noin minusta, laitan kommentin.

Ike taisi huomauttaakin, että tulkitsin liikaa toisten kirjoittelua.

Mainitsen kyllä, että olen ollut s-postiyhteydessä joihinkin henkilöihin, mutten mielestäni ole kertonut mitään liian henkilökohtaista.

Olisin sopinut pelisäännöistä, että en arvostelisi tällä sivustolla Sanariksen ristikoita.

Se mainostus koski SK 36/2018, josta olen ylpeä.
SK 33/2018 anatomia ei mennyt putkeen.

SK 40/2018 tulee julkiseksi maanantaina 18.00 enkä muista sitä edes mainostaneeni.
7. Ylläpito14.10.2018 klo 15:33
Ylläpito ei ole moderaattori, moderaattori on moderaattori.

Ei tässä kilpailusta ole kysymys, ei todellakaan. Mutta emme sorru selittelyyn emmekä ala arvostella tai siteerata sivustoasi.
8. Tapio14.10.2018 klo 15:43
Korjasin tuon asian eli vaihdoin "moderaattori" tilalle "ylläpitäjä".

En kaipaa teiltä sivujen siteeraamista tai kommentointia, mutta juuri sitä ylläpitäjä nyt teki ja teki sen äärimmäisen persoonaan menevällä tavalla. Niin persoonaan menevällä tavalla, että koin velvollisuudekseni esittää vastineeni.

Eniten minua ottaa päähän, että jos esim. Jukkis linkittää sivustolleni sivuille, joista olisi aidosti apua Sanariksen sivustolla vieraileville henkilöille, linkki poistetaan.

Tiedän, että joillakin sivustoilla on ns. mainontakielto, mutta sitä ei ole tämän sivuston säännöissä.

Jos ylläpitäjä ei olisi mennyt ihan näin henkilökohtaiselle tasolle, en olisi tähän säikeeseen mitään kirjoittanut.
9. Ylläpito14.10.2018 klo 15:51
Mekään emme kaipaa sinulta siteeraamista ja kommentointia sivustostamme tai ristikoistamme. Tähän on tultu ja tämä tästä.
10. Tapio14.10.2018 klo 16:00
Myönnän, että on tullut tarpeettoman paljon kommentointia teidän sivustostanne. Se minun olisi syytä lopettaa.

Mutta en omalla sivustollani tai jopa joskus omalla foorumillani koskaan lopeta kommentointia Sanariksen ristkoista, se on 100% varma.
11. Jaska14.10.2018 klo 18:35
Ken kerran Sanarisin ristikkokommentointikoukkuun jäänyt on, ei konsaan siitä vapaaksi pääse. Once in, never out.
12. pelaaja14.10.2018 klo 19:06
Mutta kun tästä viime yön rikostapauksestakin näyttää tulevan Tapion säie. Aina tuntuu käyvän niin, että kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan. Samat fraasit. Ahdistaa, vaikka itse olen samanlainen pässinpää.
13. Moderaattori14.10.2018 klo 20:08
Lainaus: 8. Tapio 14.10.2018 klo 15:43
Tiedän, että joillakin sivustoilla on ns. mainontakielto, mutta sitä ei ole tämän sivuston säännöissä.

Täällä ei säännöissä todellakaan ole mainintaa mainoskiellosta. Ja syykin on selvä. Mainostuskielto kun kuuluu olennaisena osana NETIKETTIIN! Jos säännöt vertautuvat lakiin, niin netiketti vertautuu perustuslakiin. Ja siinäkin olet väärässä, kyllä mainostaminen on täälläkin kielletty. Ei ehkä siinä paikassa, josta sitä olet hakenut. Kielto on täällä: https://www.sanaristikot.net/artikkelit/?p1=modero inti . Tuon jutun viimeinen kappale kuluu seuraavasti:

"Älä trollaa, älä spämmää, älä mainosta! Älä provosoi ja jos provosoidaan. älä provosoidu! Nämä lienevät kaikille selkeitä netiketin ohjeita. Eki on antanut myönnytyksen, että mielenkiintoisia ristikkoaiheisia juttuja saa mainostaa, jopa Pelikaanien kilpailijoita."

Ja tuossa Ekin kommentissa pääpaino on sanalla _mielenkiintoisia_.

Olet muka perustamassa keskustelupalstaa, mutta sinulla ole harmaankirjavinta käsitystä netiketistä. Epäilen vahvasti onnistumistasi. Netiketin ohjeet/määräykset on tarkoitettu noudatettavaksi. Niitä noudattamalla kaikki toimii paremmin.

Olet saanut palstalle kirjoituskiellon. Se on sinulle hyvin selkeäsanaisessti kerrottu kymmeniä kertoja. Et ole kuitenkaan ottanut onkeesi ja lopettanut kirjoittamista. Toimintasi täyttää Tietoliikenteen häirinnän tunnusmerkit

"Tietoliikenteen häirintä on rikos, joka tarkoittaa tele- tai radioviestinnän häirintää tai estämistä. Esimerkiksi häiriköivien viestien lähettäminen Internetiin on tietoliikenteen häirintää. Rikoksesta on lievä ja törkeä tekomuoto. Tietoliikenteen häirinnästä voi Suomessa saada sakot tai enintään kahden vuoden vankeusrangaistuksen."

Toimintasi on samaa kuin se, että lähettää tekstiviestejä tai soittaa toistuvasti jollekulle. Olet häirinnyt palstaa jo niin kauan, että sitä voi hyvällä syyllä kutsua jatkuvaksi.

Joten lopeta!