KESKUSTELUT > RISTIKOT > VUOROKAUSI ILMAN RISTIKKOKESKUSTELUA!

9709. Vuorokausi ilman ristikkokeskustelua!

Ylläpito14.6.2018 klo 09:57
Tämäkin koettiin, että pelkkää ketjuilua viimeiset 24 tuntia.

Tähän saa vapaasti kirjoittaa, mitä on jäänyt viime aikoina sanomatta. Tietenkin törkeimmät poistetaan... Semmoistakin täällä sattuu. Tietenkin on hyvinkin makuasia, mikä on törkeyttä ja mitä poistetaan. Pakko myöntää, ettei siinä aina onnistuta nappiin, mutta mahdotontahan se olisikin. Joku aina loukkaantuu. Ollaan loukkaantumatta! Eihän tässä ihmisiä olla, pelkkiä nimimerkkejä!
2. Tarja14.6.2018 klo 11:41
Kyllä minä valitettavasti olen ihan ihminen ja omana itsenäni kirjoitan. Etunimeen onkin helpompi kohdistaa loukkauksia kuin pelkkiin kirjaimiin. Ja sitä näköjään käytetään hyväksi. En ole kolmessakaan vuodessa tottunut tölväisyihin enkä ole pystynyt kasvattamaan paksumpaa nahkaa itselleni. Modelle toki kiitokset viimeaikaisista poistoista.
3. Jaska14.6.2018 klo 12:38
No eilen jäi sanomatta, että jotain tolkkua pitäis olla pehmiksissäkin. Mikä hemmetin FIRMA?
4. Tarja14.6.2018 klo 12:55
Eiköhän se ole vain pieni kirjoitusvirhe ja oikeasti pitäisi olla FARMI.
5. Jaska14.6.2018 klo 13:15
Niin voisi hyvinkin kuvitella:)
6. pelaaja14.6.2018 klo 16:47
Ollako nimimerkki vai ihminen? Täytyy miettiä. Tulos: helpompaa pysytellä pelaajana vaikka kirjoitankin minä-muodossa.
Viime aikoina minulta on jäänyt paljonkin sanomatta. Omaan näet vahvan taipumuksen puuttua asioihin, jotka eivät minulle kuulu. Kärkenä niissä asioissa nekin ristikot, joita en edes ole ratkonut mutta joiden keskusteluissa tekisi silti mieli ottaa kantaa joihinkin näkemyksiin. Mutta olen kouluttautumassa pois sellaisesta. Ette voi kuvitellakaan, kuinka paljon olen jo jättänyt sanomatta. Ehkä se kostautuu eräänä päivänä mutta jos niin käy, siitä ei kannata loukkaantua.
7. Täyttelijä14.6.2018 klo 18:54
Vuorokausi ilman ristikkokeskustelua - melkein tulee ikävä nimeltämainitsematonta poispotkittua, mutta ei kuitenkaan ;-)
8. Rampe14.6.2018 klo 20:21
Ehkä kuitenkin? Oli ainakin vilpittömästi hurahtanut asiaansa, toisin kuin eräs ihmistapoja omaamaton joka kokee
kaikki positiiviset kommentit itselleen v...uiluna.
9. Funny14.6.2018 klo 20:47
Tuo pelaajan kirjoitus (16:47) voisi melkein olla omani. On usein suuri hinku osallistua keskusteluun, mutta monasti hillitsen sen. Välillä hylkään valmiin tekstin, kun ajattelen uudestaan. Toisinaan kuitenkin tuntuu, että nyt on pakko sotkeentua asiaan.

Mutta eihän sillä ole väliä, vaikka ei itse olisi ratkonut jotakin ristikkoa, keskusteluun voi osallistua jos aihe on yleisluontoisempi.

Se periaate on täällä hyvä, että käytetään vakiintunutta nimimerkkiä. Täysin anonyyminä on paljon helpompi heitellä tyhmyyksiä ja samalla, tahallaan tai tahattomasti, loukata ihmisiä. Ihmisiähän täällä ollaan tosiaan, vaikka nimimerkin takana.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *