KESKUSTELUT > RISTIKOT > IISAKIN ALBUMI 2/2017

9460. Iisakin Albumi 2/2017

Sirpa22.11.2017 klo 20:47
Bongasin Albumin tänään ruokakaupan lehtipisteestä. Olinkin unohtanut sen ilmestymisen. Kiva lehti aina ollut.
Joko olette pitkällä ko lehden täyttämisessä? Miltäs tuntuu?
2. Olzi23.11.2017 klo 07:46
Kappasta vain, on minultakin unhettunut. Olen tapellut marras-iisakin viimeisen Simbergin kanssa niin, että muut ristikkoasiat vallan tyystin ovat olleet poissa mielestä.
3. Rampe23.11.2017 klo 10:53
Tulipa ostettua ja pääosin täyteltyäkin. Molemmat Alf Simbergin ristikot ovat jostain kulmasta auki. Ne tuottavat minulle edelleen enemmän vaikeuksia kuin muut ristikot.
Muista ristikoista haastavin oli Brigitta Kalpa lasivaaseineen. Sain sen täyteen, mutta aikaa meni ja vaasin historiaankin piti tutustua.
4. talonpoika23.11.2017 klo 11:29
Minä teen yhtäaikaa Iisakkia, PuPea ja Albumia. Tosin Iisakki on ykkösprioritetti, muut, jos ja kun aikaa jää muilta töiltä. Harmittaa vieläkin, kun Iisakin Aulis jäi oikeasta ylänurkastaan auki, yritin miettiä ankarasti, mutta sitten hermot meni ja laitoin lehden postiin. En ymmärrä vieläkään siihen tulevia pysty- tai vaakasanoja. Otin kännykkäkuvankin siitä nurkasta, jotta saan pahoittaa mieleni aina halutessani :).
5. Nasu2.12.2017 klo 17:55
Iisakin Albumilla 1/2017 ei taida olla omaa keskustelua, mutta kun tässä lehdessä on ratkaisut, johon asiani liitty, niin otan asian esiin tässä. 1/2017 lehden sivulla 30 on ristikko "PÄÄNAHKOJA PUOLI TUSINAA" ja siinä oikealla keskellä vihje "OLBA", johon pystyyn tulee ratkaisun mukaan vastaus "OMEVA". Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Tähän risteää V-kirjaimen kohtaan vaakavihjeeseen "VIELÄ HOUKUTTAVAMPAA OTTAA", johon ratkaisuksi tarjotaan sanaa "ALEVIIVA". Kuka ottaa aleviivaa? Jos ratkaisu olisi ALEVIINA, niin pystyyn tulisi OMENA, mutta miten vihje OLBA liittyisi omenaan? Menee yli ymmärryksen.
6. Rampe2.12.2017 klo 18:00
Melba on omena ja kun ME vaihtuu O:ksi, siinä on O MEna.
7. Tapio3.12.2017 klo 12:31
Pakko sanoa, että oikein hyvä skytismi. Joskus skytismissä vihjeellä ja ratkaisusanalla ei ole sisällöllistä liittymäkohtaa toisiinsa, mutta tuossa on mainiolla, suorastaan maistuvalla ja herkullisella tavalla.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *