KESKUSTELUT > RISTIKOT > VAIKEAKSI MENEE

9138. Vaikeaksi menee

Kaapo19.1.2017 klo 09:29
Olen ratkonut jo pari vuosikymmentä. Yksikään aloittamani ratkonta ei ole jäänyt vuosien varrella kesken.

Nyt parin kuukauden sisällä monetkin PuPen visaiset ja Iltiksen kovikset ovat jääneet kesken. Joko vaikeustaso on yhtäkkiä noussut tai minä olen tyhmistynyt.
2. tapio19.1.2017 klo 09:43
Kaapo suhtautuu näemmä tehtäviin aika lailla samoin kuin itsekin - tosin koviksia olen ratkonut vasta 2013 lähtien ja pitkään nekin vain SK:n tehtäviä, jotka eivät ole ihan niistä kovimmasta päästä vaan usein ne ovat olleet puolikoviksia (joskin niissäkin on ollut muutamia melko pahoja).

Eiköhän PuPe-lehtien vaikeustaso vaihtele.Viimeisin PuPe ei kaiketi ollut erityisen vaikea? Tosin s. 30 minulla jäi siihen harmittavalla tavalla kohta, joka on todennäköisesti väärin, mutta en sitten millään netistäkään saanut apuja selvittääkseni, mistä olisi kyse. Olisi kiva, jos saisi jotenkin yhteyden toiseen ratkojaan, jonka kanssa voisi henk. koht. pohtia pahimpia kohtia. Ongelmanahan tuossa vain on se, että ei voi olla paljastamatta omaa henkilöllisyyttään.

Iltiksestä ei kokemusta. Iltiksen kovikset samaa tasoa kuin PuPen?
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *